21.1.2017

Ihan huikea lauantai! Aamun aloitin pilatestunnilla ja sen jälkeen lounaalla hyvän ystävän kanssa. Kotiin palatessa toin lapsille ja vähän itsellekin lauantaikarkkeja, joiden maistelun jälkeen mentiin koko perhe ulos.

Näistä aurinkoisista pikkupakkasista on pakko nauttia kun niitä on. Toivottavasti saadaan vielä monta tällaista! Liukurilla pystyi laskemaan koko pihan läpi pieneltä nyppylältä. Lapset luistelivat ojan jäällä onnessaan. Kohta alkaa kevätaurinko tipauttelemaan pisamia naamalle. Kamera vaan tuli mieleen vasta auringon laskettua.

Kaksi lasten serkkua on leikkimässä illan meillä ja meno on varsin vauhdikasta, kotoista. Iltapalaksi leivoin mustikkapiirakan, jospa sillä saisi porukan lopulta rauhottumaan :D Ohje täältä.


ps. Nyt oon päässy hiihtämäänkin. Keskiviikkona lykin tämän talven ensimmäisen kympin ja nyt pakarat huutaa. Huomenna ehkä pakko päästä silti uudestaan.

7 kommenttia:

  1. Kuulostaa aivan ihanalta lauantailta :) Hiihto on kyllä mulle intohimo, ladut lähtee ihanasti lähes kotiovelta ja täällä pääsee aina viimeistään joulukuussa jo hiihtään. Hiihdätkö sä perinteistä vai vapaalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä melkein saa aina jännätä, että pääseekö ollenkaan. Tykkään kyllä siitä, vapaata hiihdän :)

      Poista
  2. Hei millaista liikuntaa olet harrastanut raskausaikoina? Vinkkejä kaipailisin ettei aivan hiipuis tämä liikunta innostus nyt odotusaikana.☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi erilaista kaikissa neljässä. Ekaa odottaessa en juuri mitään, ihan satunnaisia lenkkejä kävellen ja se näkyi 24 kertyneenä kilona :D

      Kahdessa keskimmäisessä raskaudessa olen lähinnä käynyt jumpissa, ohjaajat on hyvin huomioineet kasvavan mahan.

      Ennen neljättä raskautta innostuin juoksemisesta ja löysin hyvän sählyporukan, pelasin melkein 20 raskausviikolle asti ja juoksin vielä 25 viikolla, ennen kuin vaihdoin kävelyyn.

      Kaikenlaista siis, kyllä tosi moni liikunta ja urheilumuoto sopii myös raskaana olevalle, varsinkin alkuun. Tietysti on helpompi jatkaa semmosta, minkä on alottanut jo ennen raskaaksi tuloa. Nyt voisin ainakin pilatesta suositella, se pitää keskivartaloa kannattelevat syvät lihakset kunnossa ja auttaa selkäongelmien ja ryhdin kanssa.

      Onnea osotukseen! <3

      Poista
    2. Odotukseen oli tarkoitus onnea toivottaa :D

      Poista
  3. Kiitos vastauksesta.😊 ehkäpä siis pysyttelen samoissa liikuntamuodoissa mitä tähänkin asti olen harrastanut. Ku nhan saisi liikunta kerrat pysymään siinä 4-5krt/vko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuulostaa hyvältä :) Kun muistat vaan välillä olla itselle myös armollinen, levätä kun tuntuu siltä. Urheilua ehtii jatkaa taas vauvan synnyttyäkin!

      Poista